Левит 13

1 І сказав Господь Мойсеєві та Ааронові: 2 Коли у когось з'явиться на шкірі тіла його пухлина, або лишаї, або пляма, і на шкірі тіла його утвориться наче виразка прокази, то необхідно привести його до Аарона священика, або ж до одного з синів його, священика.3 Священик огляне виразку на шкірі тіла, і якщо волосся на виразці стало білим, і виразка виявиться заглибленою в шкіру тіла його, то це виразка прокази; священик, оглянувши його, оголосить його нечистим.4 А якщо на шкірі тіла його пляма біла, але вона не виявиться заглибленою у шкіру, і волосся на ньому не побіліло, то священик мусить замкнути [його] на сім днів.5 Сьомого дня священик огляне його, і якщо виразка залишиться у такому ж стані, і не пошириться по шкірі, то священик повинен замкнути його ще на сім днів.6 Сьомого дня священик знову огляне його, і якщо виразка зменшилася і не поширилася по шкірі, то священик мусить оголосити його чистим; це лишай, і нехай він обмиє одежу свою, і буде чистий.7 А якщо лишай стане поширюватися по шкірі, після того, як з'явився до священика для очищення, то він удруге повинен з'явитися до священика.8 Священик, забачивши, що лишай поширюється по шкірі, оголосить його нечистим: це проказа.9 Якщо буде на комусь виразка прокази, то необхідно привести його до священика.10 Священик огляне, і якщо пухлина на шкірі біла, і волосся побіліло, і на пухлині живе м'ясо,11 То це застаріла проказа на шкірі тіла його; і священик оголосить нечистим його і не замкне його; бо він нечистий.12 А якщо проказа розцвіте на шкірі, і покриє проказа всю шкіру хворого з голови його до ніг, скільки можуть бачити очі священика,13 І побачить священик, що проказа покрила все тіло його, то він оголосить хворого чистим, тому що все стало білим, він чистий.14 Коли ж виявиться на ньому живе м'ясо, то він нечистий.15 Священик, забачивши живе м'ясо, оголосить його нечистим; живе м'ясо нечисте: це – проказа.16 Якщо ж живе м'ясо зміниться і стане білим, нехай він прийде до священика.17 Священик огляне його, і якщо виразка стала білою, священик оголосить хворого чистим: він чистий.18 Якщо у когось на шкірі тіла була болячка і загоїлася,19 І на місці болячки з'явилася біла пухлина, або пляма біла чи червоняста, то він мусить з'явитися до священика.20 Священик огляне його, і якщо вона виявиться нижче шкіри, і волосся його змінилося – стало білим, то священик оголосить його нечистим. Це виразка прокази; вона розцвіла на болячці.21 А якщо священик побачить, що волосся на ній не біле, і вона не є нижчою від шкіри, і при цьому майже непримітна, то священик замкне його на сім днів.22 Якщо вона почне поширюватися по шкірі, то священик оголосить його нечистим: це виразка.23 А якщо пляма лишається на своєму місці і не поширюється, то це запалення болячки; і священик оголосить його чистим.24 Або, якщо у когось на шкірі тіла буде опік, і на загоєному опіку виявиться червоняста чи біла пляма,25 І священик побачить, що волосся на плямі змінилося і стало білим, і вона виявиться заглибленою у шкіру, то це проказа, вона розцвіла на опіку. І священик оголосить його нечистим. Це виразка прокази.26 А якщо священик побачить, що волосся на плямі не біле, і вона не нижча шкіри і при цьому тьмяна, то священик замкне його на сім днів.27 Сьомого дня священик огляне його, і якщо пляма дуже пошириться по шкірі, то священик оголосить його нечистим: це – виразка прокази.28 А коли пляма лишається на своєму місці, і не поширюється по шкірі, і майже не примітна, то це пухлина від опіку. Священик оголосить його чистим, бо це запалення від опіку.29 Якщо у чоловіка чи в жінки буде виразка на голові чи на підборідді,30 І огляне священик виразку і вона виявиться заглибленою у шкіру і волосся на ній жовтаве і тонке, то священик оголосить їх нечистим: це парші, це проказа на голові чи на підборідді.31 А якщо священик огляне виразку паршости, і вона не виявиться заглибленою у шкіру, і волосся на ній не чорне, то священик [носія] виразки замкне на сім днів.32 Сьомого дня священик огляне виразку, і, якщо парша не поширюється, і немає на ній жовтого волосся, а парша не виявиться заглибленою у шкіру,33 То [хворого] треба постригти, але паршу не стригти, і священик мусить замкнути запаршеного ще на сім днів.34 Сьомого дня священик огляне парші, і якщо парша не пошириться по шкірі і не виявиться заглибленною в шкіру, то священик оголосить його чистим; нехай він випере одежу свою, і буде чистим.35 А якщо після очищення його буде дуже поширюватися парша по шкірі,36 І священик побачить, що парша поширюється по шкірі, то священик нехай не шукає жовтавого волосся; він – нечистий.37 Якщо ж парша лишається однаковою, і волосся на ній з'являється чорним, то парша минула, він чистий; священик оголосить його чистим.38 Якщо у чоловіка чи в жінки на шкірі їхнього тіла будуть плями, плями білі,39 І священик побачить, що на шкірі тіла їхнього плями блідо-білі, то це лишай, що розцвів на шкірі; він чистий.40 Якщо у когось на голові вилізло [волосся], то це плішивий; він – чистий.41 А якщо голова його облисіла спереду, то це лисий; він чистий.42 А якщо на плішині чи на лисині буде біла, або ж червоняста пляма, то на плішині його чи на лисині його розцвіла проказа.43 Священик огляне його, і, якщо побачить, що пухлина виразки біла [чи] червоняста на плішині, або ж на лисині його, виглядом схожа на проказу шкіри тіла,44 То він прокажений, нечистий він; священик повинен оголосити його нечистим, у нього на голові виразка.45 У прокаженого, на котрому ця виразка, має бути розідрана одежа, і голова його мусить бути простоволоса, і до вуст він має бути закритий і кричати: `Нечистий! Нечистий!`46 І упродовж усіх днів, доки на ньому виразка, він повинен бути нечистим, нечистий він; він має жити окремо, поза станом житло його.47 Якщо виразка прокази буде на одежі, на одежі вовняній чи на одежі лляній,48 Чи на основі, чи на пітканні з льону чи вовни, або ж на шкірі чи на якомусь виробі шкіряному,49 І пляма буде зеленкувата чи червоняста на одежі, чи на шкірі, чи на основі, чи на тканині, або ж на якомусь шкіряному виробі, – то це виразка прокази; необхідно показати її священикові.50 Священик огляне виразку і замкне заразливе од виразки на сім днів.51 Сьомого дня огляне священик заражене, і, якщо виразка поширилася по одежі або по основі, або по тканині, або по шкірі, або ж по якомусь шкіряному виробі, то це проказа їдка, виразка нечиста.52 Він мусить спалити одежу, або основу, або тканину вовняну чи лляну, або ж будь-яку шкіряну річ, на котрій буде виразка: бо це проказа їдка; треба спалити на вогні.53 Якщо ж священик побачить, що виразка не поширилася по одежі, чи по основі, чи по тканині, чи по якійсь шкіряній речі,54 То священик накаже помити те, на чому виразка, і вдруге замкне на сім днів.55 Якщо після миття зараженої [речі] священик побачить, що виразка не змінила вигляду свого і не поширилася виразка, то вона нечиста, спали її на вогні: це – виїджена ямка на лицьовому боці, або ж на вивороті.56 А якщо священик побачить, що виразка після миття її зробилася непримітною, то священик нехай відірве її від одежі, або від шкіри, або від основи, або від піткання.57 Якщо ж вона знову з'явиться на одежі, або на основі, або на тканині, або на якійсь шкіряній речі, то це розквітла виразка; спали на вогні те, на чому виразка.58 А якщо одежу, чи основу, чи тканину, чи якусь шкіряну річ випереш, і зійде з них виразка, то необхідно випрати їх удруге, і вони будуть чисті.59 Ось закон про виразку прокази на одежі вовняній чи лляній, або на основі і на тканині, чи на якійсь шкіряній речі, коли оголошувати її чистою або ж нечистою.

🚀 В Телеграм бот