Римлян 3-4

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
1 Отож, що має більшого юдей, або яка користь від обрізання?2 Багато, на всякий спосіб, а насамперед, що їм довірені були Слова Божі.3 Бо що ж, що не вірували деякі? Чи ж їхнє недовірство знищить вірність Божу?4 Зовсім ні! Бож Бог правдивий, а кожна людина неправдива, як написано: Щоб був Ти виправданий у словах Своїх, і переміг, коли будеш судитися.5 А коли наша неправда виставляє правду Божу, то що скажемо? Чи ж Бог несправедливий, коли гнів виявляє? Говорю по-людському.6 Зовсім ні! Бож як Бог судитиме світ?7 Бо коли Божа правда через мою неправду збільшилась на славу Йому, пощо судити ще й мене, як грішника?8 І чи не так, як нас лають, і як деякі говорять, ніби ми кажемо: Робімо зле, щоб вийшло добре? Справедливий осуд на таких!9 То що ж? Маємо перевагу? Анітрохи! Бож ми перед тим довели, що юдеї й геллени усі під гріхом,10 як написано: Нема праведного ані одного;11 нема, хто розумів би; немає, хто Бога шукав би,12 усі повідступали, разом стали непотрібні, нема доброчинця, нема ні одного!13 Гріб відкритий їхнє горло, язиком своїм кажуть неправду, отрута зміїна на їхніх губах,14 уста їхні повні прокляття й гіркоти!15 Швидкі їхні ноги, щоб кров проливати,16 руїна та злидні на їхніх дорогах,17 а дороги миру вони не пізнали!18 Нема страху Божого перед очима їхніми...19 А ми знаємо, що скільки говорить Закон, він говорить до тих, хто під Законом, щоб замкнути всякі уста, і щоб став увесь світ винний Богові.20 Бо жадне тіло ділами Закону не виправдається перед Ним, Законом бо гріх пізнається.21 А тепер, без Закону, правда Божа з'явилась, про яку свідчать Закон і Пророки.22 А Божа правда через віру в Ісуса Христа в усіх і на всіх, хто вірує, бо різниці немає,23 бо всі згрішили, і позбавлені Божої слави,24 але дарма виправдуються Його благодаттю, через відкуплення, що в Ісусі Христі,25 що Його Бог дав у жертву примирення в крові Його через віру, щоб виявити Свою правду через відпущення давніше вчинених гріхів,26 за довготерпіння Божого, щоб виявити Свою правду за теперішнього часу, щоб бути Йому праведним, і виправдувати того, хто вірує в Ісуса.27 Тож де похвальба? Виключена. Яким законом? Законом діл? Ні, але законом віри.28 Отож, ми визнаємо, що людина виправдується вірою, без діл Закону.29 Хіба ж Бог тільки для юдеїв, а не й для поган? Так, і для поган,30 бо є один тільки Бог, що виправдає обрізання з віри й необрізання через віру.31 Тож чи не нищимо ми Закона вірою? Зовсім ні, але зміцнюємо Закона.

Римлян 4

1 Що ж, скажемо, знайшов Авраам, наш отець за тілом?2 Бо коли Авраам виправдався ділами, то він має похвалу, та не в Бога.3 Що бо Писання говорить? Увірував Авраам Богові, і це йому залічено в праведність.4 А заплата виконавцеві не рахується з милости, але з обов'язку.5 А тому, хто не виконує, але вірує в Того, Хто виправдує нечестивого, віра його порахується в праведність.6 Як і Давид називає блаженною людину, якій рахує Бог праведність без діл:7 Блаженні, кому прощені беззаконня, і кому прикриті гріхи.8 Блаженна людина, якій Господь не порахує гріха!9 Чи ж це блаженство з обрізання чи з необрізання? Бо говоримо, що віра залічена Авраамові в праведність.10 Як же залічена? Як був в обрізанні, чи в необрізанні? Не в обрізанні, але в необрізанні!11 І прийняв він ознаку обрізання, печать праведности через віру, що її в необрізанні мав, щоб йому бути отцем усіх віруючих, хоч були необрізані, щоб і їм залічено праведність,12 і отцем обрізаних, не тільки тих, хто з обрізання, але й тих, хто ходить по слідах віри, що її в необрізанні мав наш отець Авраам.13 Бо обітницю Авраамові чи його насінню, що бути йому спадкоємцем світу, дано не Законом, але праведністю віри.14 Бо коли спадкоємці ті, хто з Закону, то спорожніла віра й знівечилась обітниця.15 Бо Закон чинить гнів; де ж немає Закону, немає й переступу.16 Через це з віри, щоб було з милости, щоб обітниця певна була всім нащадкам, не тільки тому, хто з Закону, але й тому, хто з віри Авраама, що отець усім нам,17 як написано: Отцем багатьох народів Я поставив тебе, перед Богом, Якому він вірив, Який оживляє мертвих і кличе неіснуюче, як існуюче.18 Він проти надії увірував у надії, що стане батьком багатьох народів, за сказаним: Таке численне буде насіння твоє!19 І не знеміг він у вірі, і не вважав свого тіла за вже омертвіле, бувши майже сторічним, ні утроби Сариної за змертвілу,20 і не мав сумніву в обітницю Божу через недовірство, але зміцнився в вірі, і віддав славу Богові,21 і був зовсім певний, що Він має силу й виконати те, що обіцяв.22 Тому й залічено це йому в праведність.23 Та не написано за нього одного, що залічено йому,24 а за нас, залічиться й нам, що віруємо в Того, Хто воскресив із мертвих Ісуса, Господа нашого,25 що був виданий за наші гріхи, і воскрес для виправдання нашого.

🚀 В Телеграм бот