Сьогодні 20.05.2024, читаємо 1 Самуїла 5, Римлян 4 Рік 1

1 Самуїла 5

1 А филистимляни взяли Божого Ковчега і принесли його з Евен-Гаезеру до Ашдоду.2 І взяли филистимляни Ковчега Божого, і занесли його до храму Даґона і поставили біля Даґона.3 А наступного дня вранці підвелися ашдодяни, аж ось, Даґон лежить ницьма на землі перед Господнім Ковчегом! І взяли вони Даґона і поставили його на його місце.4 А наступного дня підвелися вони вранці, аж ось, Даґон лежить ницьма на землі перед Господнім Ковчегом! А Даґонова голова та обидві долоні рук його [лежать] відтяті на порозі, – тільки тулуб Даґонів лишився при ньому.5 А тому жерці Даґонові і всі, хто входив до капища Даґонового в Ашдоді, не ступають на поріг Даґонів аж до цього дня.6 І затяжіла рука Господня над ашдодянами, і Він уражав їх, і покарав їх болючими наростами, в Ашдоді і в околицях його.7 І побачили те ашдодяни, і сказали: Нехай не залишиться у нас Ковчег Бога Ізраїлевого; бо важка рука Його і для нас, і для Даґона, бога нашого.8 І послали, і зібрали до себе всіх филистимських володарів, і сказали: Що нам учинити з Ковчегом Бога Ізраїлевого? І сказали: Нехай Ковчег Бога Ізраїлевого перейде до Ґату. І вони перенесли Ковчега Бога Ізраїлевого до Ґату.9 По тому, як відправили його, була рука Господа супроти міста, – жах вельми великий, – і вразив Господь мешканців міста від малого до великого, і з'явилися на них нарости.10 І відіслали вони Ковчега Божого до Екрону; і коли прийшов Ковчег Божий до Екрону, заволали екроняни, говорячи: Принесли до нас Ковчега Бога Ізраїлевого, щоб вигубив нас і народ наш.11 І послали, і зібрали всіх володарів филистимських, і сказали: Відішліть Ковчега Бога Ізраїлевого; нехай він повернеться на своє місце, щоб не вигубив він нас і народу нашого. Бо смертельний жах був у всьому місті, і Божа рука вельми затяжіла на них.12 І ті, котрі не вмерли, уражені були наростами, так що зойк у місті підносився до небес.

Римлян 4

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
1 І що ж, скажемо, Авраам, батько наш надбав за плоттю?2 Якщо Авраам виправдався справами, він має похвалу, але не перед Богом.3 Бо що оповідає Писання? Повірив Авраам Богові, і це зараховано йому у праведність.4 Тому, хто виконує якусь роботу, нараховується заробіток не з ласки, але з обов‘язку;5 А тому, хто цього не чинить, але вірує в Того, Хто виправдовує нечестивого, віра його постає як праведність.6 Так само й Давид називає блаженною людину, котрій Бог зараховує праведність незалежно від справ.7 Блаженні, чиї беззаконня прощені і чиї гріхи покриті;8 Блаженна людина, котрій Господь не завважить гріха.9 Блаженство це стосується обрізання чи до необрізання? Ми кажемо, що Авраамові віра зарахувалася як праведність.10 Коли зарахувалася? По обрізанні, чи до обрізання? Не по обрізанні, а до обрізання.11 І ознаку обрізання він прийняв, мов печать праведности через віру, котру мав у необрізанні, аж так, що він став батьком усіх віруючих у необрізанні, щоб їм також зарахувалася праведність.12 І батьком обрізаних, і не лише тих, що прийняли обрізання, але також і тих, що ходять по слідах віри батька нашого Авраама, котру він мав у необрізанні.13 Бо не Законом дарована Авраамові, або ж насінню його, обітниця – бути спадкоємцем світу, але праведністю віри.14 Бо коли спадкоємці ті, що в Законі, то марна віра і не діє обітниця;15 Бо Закон викликає гнів, тому що, де немає Закону, там немає і злочину.16 Отже, за вірою, щоб з милости було, щоб обітниця була неодмінно для всіх, не лише за Законом, але й за вірою нащадків Авраамових, котрий є батько всім нам;17 Як написано: Я настановив тебе батьком багатьох народів, – перед Богом, Котрому він повірив, що животворить мертвих і називає неіснуюче, як існуюче.18 Він, понад надію, повірив надією, а тому став батьком багатьох народів, за сказаним: таким численним буде насіння твоє!19 І не знемігся він у вірі і не вважав, що тіло його, майже столітнього, уже омертвіло, і лоно Саррине вже не живе;20 Не мав сумніву в обітниці Божій через невіру, але був твердий у вірі, прославивши Бога.21 І був уповні певен, що Він міцний і виконає обіцяне.22 А тому й зараховано йому як праведність.23 А втім, не стосовно до нього одного написано, що зарахувалося йому,24 Але стосовно також до нас, зарахується й нам, що вірують у Того, Хто воскресив із мертвих Ісуса Христа, Господа нашого.25 Що був виданий за гріхи наші і воскрес для виправдання нашого.

🚀 В Телеграм бот